marți, 25 august 2015

Inainte si Dupa/ Haine/Accesorii de par

De mica mi-a placut sa transform lucrurile si tot de mica am fost o conservatoare, adica nu aruncam lucrurile si le pastram, poate mai aveam nevoie de ele. Va povesteam data trecuta cum m-am aventurat in confectionarea accesoriilor de par, dorinta pe care o aveam de vreo 3 ani. Cum nu am materiale si nici posibilitati financiare sa ma pun sa cumpar materiale sofisticate m-am uitat sa vad ce am prin casa si nu folosesc. Mi-am adus aminte de rochia mea de cununie cea rosie si frumoasa, am imbracat-o o singura data, in 2003, de atunci zacea saraca intr-o punga la mama. I-am cerut-o pentru a o sacrifica, hahaha!!! Oricum nu imi mai venea si era si pacat sa stea aruncata in punga, uitata prin sertare. Si asa am experimentat funditele rosii :))


Esarfa aceasta am cumparat-o acum un an, mi-a trebuit sa ma duc la biserica, se stie ca la biserica se acopera capul cu ceva. Ei bine, de atunci nu am mai purtat-o iar eu, la cat de des ma duc la biserica...am preferat sa o transform in accesorii de par decat sa o tin aruncata prin sertare.
 Halatul meu cel subtire si transparent, hahaha!!! Foarte frumos, n-am ce zice dar complet nefolositor! In primul rand, la tara e frig :) In al doilea rand, pentru un astfel de halat sunt necesare niste conditii de lux, ca sa zis asa. Ceea ce la mine, nu e cazul. Am bagat foarfeca pe el, am imbracat niste nasturi cu materialul de la rochia de cununie si gata! Accesorii de par! Mult mai practice si mai frumoase!
 Rochita asta n-am purtat-o niciodata! Am luat-o din Roma impreuna cu alti zeci de saci de haine, dar cine mai numara? Unde nu-i cap, vai de picioare! Accesorii de par scrie pe ea! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu