marți, 11 august 2015

Inainte si dupa: Draperie- Perne

Doar nu credeati ca m-am oprit la husa! Nu, nu! Daca tot am ramas singura acasa azi (si foarte rar se intampla sa raman singura acasa) mi-am zis acum e de mine sa invat sa trag la masina ca nu ma deranjeaza nimeni si nu deranjez pe nimeni, hahaha!!!
Deci :)
Am facut si niste perne pentru canapea ca nu aveam :)) Am folosit o draperie uitata de vreme pentru ca nu o foloseam, statea degeaba pe raft.
Tragand linie, azi am facut asa: 2 perne, o husa si un sortulet! Am fost deci productiva, hahaha!!!

2 comentarii:

  1. Niciodata nu sunt prea multe perne :D!!
    Harnicuto:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i Rux, daca as aveam materialele potrivite si mult bevatex as face cate 10 perne cel putin pentru fiecare camera inclusiv bucataria!
      Ador perneleeee!!! :))) Astea au fost asa, de incalzire, vreau sa fac mai multe tipuri, cu dantela, cu volane, cu fundite, cu floricele si ce m-o mai tuna prin cap, hahaha!!!

      Ștergere