joi, 27 august 2015

Inainte si Dupa- Camasa/ Bandouri


Aceasta camasa o am tot din Roma, e un material supraelastic, foarte faina doar ca nu am mai purtat-o de 6 ani! Nu am unde, la tara nu imi sunt folositoare hainele prea elegante, camasi, costume, etc...Am decis sa-i dau un rost asa ca am transformat-o in bandouri. Am o fixatie pentru aceste bandouri si bentite! De ce? Pai nu stiu cine dracu m-a pus pe mine sa-mi tai parul scurt si sa-mi fac si breton! (eu nu dracuiesc de fel dar vecinii mi-au influentat vocabularul de 4 ani de zile, nu ma mai pot abtine, n-am ce face!)
 Eu, care nu suport bretonul, nu l-am suportat niciodata nici la mine nici la alte persoane...mi-am facut totusi breton!!! Vai de mine, nu ma mai suport in halul asta!  Acum, ca a inceput sa creasca imi creeaza si un mai mare disconfort pentru ca imi intra in ochi! E de-a dreptul halucinant, pe bune! Cand m-a vazut mama cu breton a zis,,Ca Elena Udrea, numai aia sta cu bretonul in ochi!,,
Si mai mare mi-a fost oroarea sa fiu comparata cu Elena Udrea. Acum, musai trebuie sa gasesc solutii pentru mascarea oribilitatii, care este bretonul! Asa ca ma pun sa confectionez bentite, bandouri, clame si tot ce mai poate fi folosit ca sa repar ce-am stricat, si anume parul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu