marți, 7 iulie 2015

Concurs: Deseneaza-ti jucaria

Participam si noi cu mare drag la concursul organizat de Revista Atelierul: Deseneaza-ti jucaria
Desenul l-am realizat eu pentru ca Selena e inca micuta dar asta nu inseamna ca nu va prezenta si ea o lucrare pentru acest concurs. Din fericire poate participa atat mama cat si copilul asa ca ne putem exprima creativitatea impreuna, mamici si pitici :)
M-am gandit sa fac un catelus roz pentru ca ii plac mult catelusii iar culoarea ei preferata este roz.
Concursul are loc in perioada 1-15 iulie asa ca inca aveti timp sa va inscrieti! Mai multe detalii AICI
Mult succes! :))


2 comentarii:

  1. E adorabil ;)) Eu am o ratusca roz din plus - si e atat de simpatica. Cred ca si Ralu a mea avea o lebada roz.
    Multa bafta !
    Abia astept sa vad ce va desena pana la urma Selena ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux, adevarul e ca si mie imi place mult culoarea roz. Si eu am o mare curiozitate sa vad cam ce va desena pana la urma domnisoara. :))

      Ștergere