duminică, 7 iunie 2015

Provocari verzi- In gradina

De mult timp am vrut sa ma reapuc de provocarile verzi pentru ca-mi sunt dragi insa...din cauza crizei de timp am tot amanat. O sa ma inscriu insa la categoria Ati pierdut o provocare / In gradina pentru ca imi este atat de draga incat nu am cum sa lipsesc! :)
Prima inscriere, coltisorul meu de rai pe care mi l-a facut sotul dintr-o roata de cauciuc, bolovani, papura, plante de balta, multe flori si....pestisori :))) Statuia am cumparat-o din Roma cu mult timp in urma. 




Revin si cu alte insrieri pe aceeasi tema! :)
Va invit si pe voi sa participati la frumosul proiect al Provocarilor Verzi!

4 comentarii:

  1. Draga mea, ma bucur nespus sa aflu asa vesti frumoase despre voi si gradina voastra superba!:D
    Coltisorul de Rai este minunat!! <3 Imi place asa de mult cum arata "mini - lacul" si cat de frumos sunt asezate si pietrele si plantele... iar pestisorul din ultima fotografie este taaaare haios.:D
    Iti doresc o duminica minunata !!
    Cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux, pestisorul acela mai are cativa prieteni dar stateau ascunsi sub plante, n-am reusit sa-i fotografiez. Inca suntem in curatenie generala, dupa ce terminam cu varuitul revin cu alte inscrieri pe aceeasi tema.
      O saptamana minunata iti doresc! :)))

      Ștergere
    2. Mult spor la varuit :D!!
      Dar si cand va fi totul gata... cine se va umple de bucurie de fiecare data cand va privi rezultatul ?:P.
      Pupici - si eu iti doresc o saptamana minunata :D

      Ștergere
    3. Multumim Rux! Mai avem un hop! Fatada la casa :)

      Ștergere