vineri, 25 octombrie 2013

Artizani pentru Rosia Montana


Salutare dragii mei, astazi vreau sa va invit sa participati cu mic cu mare la campania Artizani pentru Rosia Montana. Chiar daca momentan nu putem sa fim fizic alaturi de voluntarii care incearca zi de zi, saptamana de saptamana sa constientizeze poporul roman de pericolul care il paste daca nu reactioneaza, in speranta totusi ca guvernantii nostri vor fi sensibilizati si vor lua in final deciziile cele mai bune pentru tara si popor nu pentru interesele strainilor, putem sa sprijinim prin arta si creativitatea noastra, donand opere care sa ne poarta amprenta, lucrari in rosu-verde, culorile campaniei Rosiei Montana, rosu, galben si albastru, culorile drapelului, obiecte inspirate din mestesugul traditional romanesc si orice alt articol handmade. Orice articol lucrat cu manutele noastre, indiferent de culoare sau tematica, este binevenit! :)
 Haideti  artizani dar si artisti, impreuna pentru Rosia Montana, impreuna pentru Romania!

Primul meu pachetel cu creatii a ajuns ieri, il puteti vedea AICI

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Pai nu am facut mare lucru Rux, doar am luat legatura cu niste persoane si am incercat sa ma fac utila asa cum si voi o faceti dealtfel in mediul virtual. Ideea cu sprijinul a venit de la Creativ Hands doar ca eu m-am gandit ca si voluntarii au nevoie de sprijin, fiindca si noi am facut voluntariat in strainatate cateva luni bune, doar pe efortul nostru financiar...bine, erau alte vremuri in Roma...spre deosebire de vremurile din Romania...

      Ștergere
  2. Foarte frumos blog. Daca iti place si arta contemporana - in special pictura - te invit sa vizitezi un blog deosebit, pe care il gasesti la aceasta adresa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos blog. Daca iti place si arta contemporana - in special pictura - te invit sa vizitezi un blog deosebit, pe care il gasesti la aceasta adresa.

    RăspundețiȘtergere