sâmbătă, 16 martie 2013

Punguta de bijuterii

Particip si eu cu mare drag la cea de-a 13-a provocare ''Dantela'' care are loc pe Provocari Verzi
(perioada de inscriere 1-25 martie)



Am respectat principiul 3R si 1O, (Reciclam Reducem si Refolosim realizand creatii Originale).
Am creat o punguta de bijuterii- ambalaj pentru cadoul surorei mele (este ziua ei pe 22 martie).  
Am folosit: un plic de bani care ne-a ramas de la nunta, o cocarda tot de la nunta noastra si dantela reciclata de la o lenjerie de pat. Acelasi carton l-am folosit si pentru perechea de cercei. 
Cu ajutorul unui perforator decorativ am realizat imitatia de dantela.




Va invit pe toti sa participati la provocarile verzi respectand principiul 3R si 1O. 
Creatie placuta!!!

12 comentarii:

  1. Woooaaa surioara ta e nascuta in aceiasi zi cu mine !! Ce tare:D
    La multi ani de pe acum;)).

    Sigur o sa ii placa! :D Stii ca ai chiar 2 tipuri de dantela (pt ca si cartonul sus este dantelat;)).

    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ia te uita ce surpriza!!! Esti nascuta in aceeasi zi cu sora mea, ce coincidenta!!! Multumesc mult, am sa-i transmit, la multi ani si tie de pe acum!!!
      Da, am zis sa fie si mai original asa ca am apelat la domnul perforator pe care il am in dotare, hi,hi,hi :D
      Multumesc mult! :)

      Ștergere
  2. Toate sunt foarte frumoase.Si cartonul dantelat e foarte frumos .E capsator DECO ? Am sa caut si eu ,pentru asemenea dantele.Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Angi, da e capsator decorativ, l-am luat de la complex art insa mai sunt si alte magazine de hobby care au pe stoc. Pupici!

      Ștergere
  3. Ce decoratiune superba!si eu vreau sa stiu cu ce ai facut bordura...si "La multi ani!" sorei tale si din partea noastra.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Gianina, am sa-i comunic :)
      Am facut o poza la perforator si am actualizat postarea, sa-ti faci o idee.
      Te pup! :)

      Ștergere
  4. Arata foarte bine !!!
    Mai ales acea gentuta !!!!
    Bravo .. !!!

    Alex,
    XOXOXO

    RăspundețiȘtergere
  5. Adriana am si eu 2 premii virtuale pentru voi si blogusor:
    http://www.blog.copilarim.ro/2013/03/premii-de-dat.html
    :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumos!
    si eu am un premiu pentru tine :)
    http://samesterimcusimo.blogspot.ro/2013/03/primul-pemiu.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc fetelor, imi cer scuze pentru intarziere, e o perioada foarte aglomerata pentru mine, am luat o pauza de blog.

    RăspundețiȘtergere