miercuri, 21 noiembrie 2012

Glob de Craciun

Sarbatorile de iarna se apropie cu pasi rapizi iar eu ca in fiecare an fac cel putin un glob pentru bradul de Craciun. Rux ne invita la un concurs foarte frumos Impodobim bradul  la care bineanteles ca particip si eu cu mare drag si va invit si pe voi, desigur.  Iata globuletul meu dintr-un bec reciclat, ideea mi-a venit citind un articol pe revista Atelierul Reciclare ecologica- Becurile cu filament

Inainte:


Dupa:



Am grunduit becul, am aplicat culoarea acrilica dupa care am lipit  motivele florale din servetel pentru decupaj. Am evidentiat motivul cu acrilice si glitter cu sclipici. Filetul l-am imbracat cu resturi de dantela (ramasite reciclate). Am izolat decoratia cu lac final pe baza de apa.




11 comentarii:

  1. Vai ce dragut a iesit!!! Ma bucur ca ni te-ai alaturat!! Bradutul virtual va fi superb si foarte mare anul acesta:D
    Bafta :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux, si mie mie tare simpatic beculetul-globulet :)

      Ștergere
  2. Adriana !!!! Am cumparat si eu de latine 2 tegole !!!
    Si mi ai trimis si 2 imagini cu ele !!!!
    Cum pot sa le decorez !!!
    Trebuie sa folosesc imaginile !!! ???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Catalin, sper ca nu ai lasat vreun ban pe la posta, ti le-am daruit, ti-am specificat in mesaj...sper ca nu ai luat vreo teapa la posta, te-ai dus tu sa-l ridici? Vezi ca in curand voi organiza un nou concurs cu suporturile din magazin asa ca nu ai pierdut nimic. Nu trebuie neaparat sa folosesti acele imagini, m-am gandit ca poate n-ai ce lipi pe ele. Imaginile le lipesti pe ce suport vrei tu, le bagi mai intai in apa, le lasi cateva minute pana cand hartia devine grii apoi le poti lipi cu adeziv pentru hartie daca ai, daca nu, foloseste si tu aracet diluat cu apa. Spor la decorat! Te pup :)

      Ștergere
  3. Da mi au venit !!!!
    Multumesc mult Adriana !
    Acum momentan nu ti pot trimite nimic inapoi deoarece sunt prins cu invatatul !!!
    Dar te voi rasplati cumva !!!!
    O sa ti scriu in curand si spre ca si tu inapoi !!!!
    Multumesc din suflet !!!!
    Inca odata !!
    Miesti foarte draga !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Si tu imi esti foarte drag Catalin, vai ce scump esti :)
      Nu trebuie sa ma rasplatesti cu nimic, bucuria ta imi este suficienta :)
      Decorezi in vacanta cand ai timp liber si bineanteles, cand ai chef de decorat :)

      Ștergere
    2. Desigur !!!
      dar cand o sa mai fie un cincurs ca sa nu le sctric s sa ma pot inscrie la concurs cu ele !!!!

      Ștergere
  4. Foarte frumos globul; imi place foarte mult. Esti maiastra in decoupage, admir fiecare lucrare a ta. Sa ai o zi frumoasa !

    P.S. Dar ce de declaratii ai Adriana ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc Alina, ei nici chiar maiastra, sunt doar pasionata de decupaj, sunt alte persoane cu mult, mult mai pricepute si mai talentate decat mine.
      Am vazut ce de declaratii primesc, nu ma asteptam sa fiu asa iubita :D

      Ștergere
  5. De cand tot zic ca decorez si eu un bec...Vazandu-l pe al tau cat e de frumos poate ma mobilizez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai Dana, sigur ai becuri arse prin casa care asteapta sa fie transformate! Spor la decorat! :)

      Ștergere