marți, 16 octombrie 2012

Sarbatoarea toamnei

Pe Scrapper in Romania, provocarea de luna aceasta este ''Cornul abundentei'', tema propusa de Rux.
Am fost pusa un pic in dificultate in sensul ca nu stiam cam ce as putea face pe aceasta tema insa, cum zilele acestea am cautat o solutie pentru camara mea care deocamdata nu exista (anul care vine speram sa rezolvam si problema asta si problema beciului), am improvizat in camera unde ne tinem ustensile, am eliberat un raft si acolo mi-am facut camara provizorie cu tot ce am pus lunile acestea la borcan, pentru iarna. Stiu ca o sa radeti dar este primul an in care am facut bulion, zarzavat, dulceata, castraveti si  gogosari in otet :D
Aceasta este doar o parte a raftului pentru ca zilele acestea urmeaza sa mai umplem si cealalta parte cu ghebe la borcan, alti ardei, alti gogosari si...o dulceata de gutui :D


Particip asadar cu aceasta fotografie la provocarea 30 ,,Cornul abundentei'' pe Scrapper in Romania

Daca am reusit sa fac poza in  photoshop meritul este al lui Rux, multumesc Rux, m-am ''jucat'' cu el asa cum m-ai indrumat tu si i-am dat de cap :)

14 comentarii:

  1. Felicitari Adriana! Ma amuz la postarea ta pentru ca si la mine este pentru prima data cand am facut mai multe decat dulceata de capsuni. Pana acum muraturile le puneau altii din jurul meu si nu-mi placeau. Anul acesta am decis sa pun singurica, abia astept sa vad ce iese. Pot spune ca am gustat dovleceii murati; sunt un deliciu. Mult succes pe Scrapper! Seara frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Alina, sa-ti spun un secret! Sotul meu se pricepe cu mult mai bine la conservarea legumelor si nu numai, de la el am invatat :D Azi a pus pestisori la otet, cu ceapa si nu mai stiu cu ce :D

      Ștergere
    2. Asa este, multe le las in seama lui, chiar si sucul de rosii ;)). Imi amintesc intr-un an ca am suparasem pe el ca a pus in sucul de rosii cimbru si alte chestii. Apoi cand am vrut sa pun in mancare si l-am gustat am vazut cat era de bun de-ti venea sa-l bei asa ;)). Eu sunt cu partea de ... creativitate la bunatatile din camara ;))

      Ștergere
    3. Eu abia acum am descoperit teritoriul creativitatii in camara, hi,hi,hi...dar se spune ca este mai bine mai tarziu decat niciodata :D
      Ieri am stat cu sotul toata ziulica in bucatarie, am pus muraturi asortate in saramura si otet, vreo 28 de borcane de 750 gr, vreo 3 de 2 l, unul de 3 l si un butoi de 10 l de gogonele. Sprer sa ne ajunga in iarna asta :D :D :D

      Ștergere
  2. Strangatoare ca furnica...bravo!Bafta la concurs!
    Alina,ne dai reteta de dovlecei murati?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Geanina, am zis sa ma pregatesc mai bine incepand de anul acesta ca iarna trecuta am tras-o rau cu zapada! Proviziile trebuie sa le strangem din timp in casa!

      Ștergere
    2. Cum am murat dovleceii ... i-am taiat felii, am pus in borcane usturoi, marar, boabe de mustar, boabe de piper si peste ei (in borcane) am turnat saramura fierbinte (1l apa, o lingura sare). Am pus capacele, a doua zi am rasturnat apa, am fiert iar si turnat asa fierbinte in borcane. Dovleceii se mai lasa dupa prima zi si se completeaza cu alte felii (eu am impartit un borcan la celelalte). Se pun capacele si gata. E foarte bun, eu sincer mancam de nu ma mai opream. Ma gandesc serios sa pun la fel si alte legume, gen morcov, struguri ....

      Ștergere
    3. Multumim pentru reteta Alina, m-ai facut curioasa asa ca o sa incerc si eu sa vad cum e :D

      Ștergere
  3. Felicitari doamna Adriana !!! Ati pus muraturile in camara? Foarte bine !!! Mult spor si inspiratie in continuare

    RăspundețiȘtergere
  4. Apropo cum ne inscriem la concursul dvs cu decoratiuni... le cumparam, le decoram,la facem poza le punem pe blog si cum o sa le postam ... si cat costa taxa de transport??E prin posta sau prin fan courier
    Multumesc..poti sa mai dai detalii

    RăspundețiȘtergere
  5. Super camara,Adriana!Muraturile arata f. bine.Bafta la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc, si mie imi plac, si la aspect, si la gust (le-am gustat, sunt grozave) :D
    Catalin, poti sa-mi spui doar Adriana, fara ''doamna'' ca ma faci sa ma simt batrana :D Suntem cam de aceeasi varsta, in spirit :)
    Da, pentru concursul cu decoratiuni trebuie sa le cumparati de la noi, sau daca aveti primite in dar sau premii de la concursurile organizate de noi, puteti de asemeni sa participati.
    Le decorati, le postatii pe blogul vostru, va incrieti cu linkul printr-un comentariu la postarea cu decoratiuni si asteptati extragerea cu ajutorul lui Mr. Random :)
    Taxa de transport este in functie de greutatea coletului, minim 7 lei si numai prin Posta Romana, momentan.

    RăspundețiȘtergere
  7. .... :3 ...... bun, tare bun. si ce bine arata!!!!
    Adriana in primul rand FELICITARI!! Eu am un mare respect pentru pregatirile de acest gen, pentru mancare sanatoasa si... ce frumos ai amenajat coltisorul lor!!!
    bafta multa la concurs:).
    cu drag,
    rux

    ps: asa, asa sa te mai joci:D!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea, am luat exemplu de la tine :D
      Abia astept sa ma mai joc in photoshop, in ultimele zile nu am mai avut timp pentru ca am mai pus o serie mare de muraturi. Am de gand sa ma lungesc ceva mai mult cu a mea camaruta improvizata :D
      Ha, ha, ha, nici nu mi-am dat seama ca am pus 3 poze :D

      Ștergere