miercuri, 10 octombrie 2012

Marturii nunta

Provocarea verde de luna aceasta este NUNTA. Imi place la nebunie aceasta tema poate si  datorita faptului ca luna trecuta am avut nunta...asa cum am mai spus, cand vine vorba despre nunta sau botez imi vine asa o inspiratie...pe care nu pot sa o mai controlez :D
 Pacat ca nu am avut aceasta inspiratie verde in urma cu o luna, fetele de pe Provocari Verzi au facut cateva marturii care m-au incantat atat de mult incat am incercat si eu ceva in acel stil. Iata ce mi-a iesit dintr-un sul de hartie igienica, un carton de oua, muschi de padure si ghinde.



Inca sunt la inceput cu photoshop, aveti rabdare cu mine, va rog frumos :D







21 de comentarii:

  1. Genial Adriana!!! Despre asta vorbeam!! (ah sunt geloasa pe tine ca eu nu am avut o ghinda adevarata.... lol:P). Bafta la provocare !!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux, fara voi nu m-as fi ambitionat sa-mi pun mintea la contrubutie :) Ghindele le-am cules din padure acum vreo 2 saptamani cu gandul sa le pisam si sa dam la gaini, pentru a le stimula ouatul :D
      Ghindele tale sunt mult mai originale, eu sunt geloasa pe tine ca nu stiu sa le mesteresc :D

      Ștergere
  2. super-cosulete!!!!!!!
    Am sa ma apuc si eu de lucru.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Multumesc Alina, si mie imi sunt tare simpatice :D

      Ștergere
  4. Foarte frumoase !!!! Imi plac la nebunie!!! Multa inspiratie in continuare si bafta la concurs!!!! POPTI TE ROG SA TE INSCRI PE BLOGUL MEU ??? Si sa nu crezi ca ti am facut complimente doar ca sa te inscri !!!.....mie chiar imi plac!!! Am sa fac si eu niste cosuleti cu acordul tau daca imi dai voie!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, ce dulce esti :) Ma inscriu cu mare placere, nu trebuie sa-mi ceri acordul sa faci cosulete, creativitatea este libera si nu se cere taxa :D
      Ne inspiram unii de la ceilalti, asta este si frumusetea in arta. Sa-ti spun cum mi-a venit ideea: prajeam oua, mancarea mea preferata :D Mi-a ramas cartonul gol si m-am gandit ce-as putea sa fac eu cu el ca nu ma induram nici sa-l arunc. Si cum la indemana aveam si un sul de hartie igienica am zis, gata, stiu ce sa fac cu amandoua. Dar sa stii ca inspiratia nici macar nu vine de la mine ci de la Doamne-Doamne...Asa se intampla cu totii in creatia noastra, nu numai cu mine sau cu tine ;)
      Mult spor la decorat, abia astept sa vad cum iti ies :)

      Ștergere
  5. Frumoase si...verzi! Minunate cosulete! Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. mULTUMESC fRUMOS
    DACA NU TE SUPERI...MI SE MAI SPUNE CA PUN MULTE INTREBARI CUM TI AI FACUT CUM VA ATI FACUT SCUZE!! CHESTIA AIA DE SUS CU SCRISUL MISCATOR!! iMI poti spune si mie te rog mai detaliat daca vrei !!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere dragul meu, imi esti tare simpatic :) Copii in general pun intrebari si e bine asa, vor raspunsuri simple la intrebari simple. Am sa iti dau un link de unde am luat eu codul sa-mi fac textul miscator.
      http://www.mrenata.com/cornici_marquee_mare.htm
      de aici iti alegi ce-ti place, ai la fiecare cate un cod HTML, il copiezi dand un simplu clic dreapta/Copy si il adaugi in blog ca obiect gadget. (Aspect/ Adaugati un obiect gadget/HTML-Javascript) Il copiezi acolo si modifici textul, in sensul ca stergi unde scrie ''Scrivi qui tutto quello che vuoi'' si scii textul tau. Si gata! Succes ;)

      Ștergere
  7. waw...ce idee originala ai avut...felicitari...ai si reciclat si este si foarte original..ma bucur sa te "cunos"...Felicitari si succes la provocare ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ghemulet drag, si eu ma bucur sa te cunosc chiar si asa, virtual :)

      Ștergere
  8. Foarte tare ideea imi place mult cum au iesit cosuletele !

    RăspundețiȘtergere