luni, 17 septembrie 2012

Casuta papusilor

Dupa o perioada foarte mare de stres simt nevoia sa ma relaxez, sa ascult multa muzica si sa creez. Ieri am petrecut ziua mesterind la o jucarie din carton pentru printesa mea, o casuta a papusilor cu care sa se joace in voie realizata din materiale reciclate: o cutie din carton si o carte cartonata pentru copii, rupta, evident de catre ''terminatorul'' meu :D

Inspiratia mi-a venit de la Rux,  in urma vizitei pe blogul Provocari verzi care imi place la nebunie. Si pentru ca am pierdut multe provocari, o iau si eu din urma, tema cu tema :D

Cu aceasta casuta ma inscriu la tema 5- Jucarii din carton

Cateva detalii la realizarea casutei:






Ok, de ridicat am ridicat-o, acum trebuie sa o si mobilam cum se cuvine, asta in timp, desigur :)
Si ne mai trebuie niste locatari pe masura casutei, sa vedem daca-i gasim.

8 comentarii:

  1. Ce draguta este!!!! Ador casutele acestea micute pentru papusi:D!! Felicitari si ma bucur ca ni te-ai alaturat la provocarea 5:)! Bafta pentru extragerea de la anu' :P!

    ps: bineinteles abia asteptam sa vedem si mobila;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Rux, intentionez sa ma inscriu la toate provocarile, le fac asa, in functie de starea de spirit si de inspiratie, desigur :D
    Pana la anu' am tot timpul :P
    Desigur, am sa va arat si casuta mobilata, cu tot cu tablouri si covorase :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce drăgălașă este...Felicitări.Abia aștept să o văd mobilată.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, casuta asta este de proba, vreau sa fac una si mai mare cand voi gasi cutia de carton potrivita :)

      Ștergere
  4. Ce frumoasa e! Si eu m-am gandit toata vara la o casuta a papusilor si am si pus-o in practica dar doar pe jumatate. L-am pus pe sot sa faca o schita, am cumparat pal si acum mai trebuie sa imbinam. Abia astept. Mult succes la concurs si de asemeni la mobilarea casutei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Alina, deja ma gandesc la urmatoarea casuta, 100% din materiale reciclate :)
      Din lemn e si mai buna ca e mai rezistenta, abia asteptam sa o vedem :) Mult succes si voua, sa aveti spor la mesterit! Te pup

      Ștergere
  5. Ce faina e!Pai va mai dam si noi locatari...

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca o vezi in ce hal a ajuns acum Gianina, sigur iti vine sa plangi!!!:D
    A luat creionul si a pictat-o ea, in stilul ei ca probabil nu i-a placut acoperisul roz. Ti-ai dat seama ca florile si iarba din ghiveci au disparut odata cu ghiveciul, nu? :D
    Dar, partea buna este ca papusica a pus-o in camera ei, acolo unde este ''tapetul'', a facut rost de o perna, Dumnezeu stie de unde a gasit-o la marimea aia minuscula...am zis ca poate ar trebui sa-i fac una mai mare, din polistiren, pe masura locatarei ei, poate o va pastra mai bine, zic si eu...
    Primim locatarii dar impreuna cu patroana casei lor, intr-o vizita, intr-o zi frumoasa :D

    RăspundețiȘtergere