miercuri, 18 mai 2011

Concursul ,,Mostenirea''- ''.....ce am avut,ce am,ce voi avea....ce voi lasa in urma mea''

http://www.mostwantedblog.org
Vreau sa va fac o invitatie de participare la un concurs de creativitate fantastic organizat de MWB, Concursul ,,Mostenirea''
''.....ce am avut,ce am,ce voi avea....ce voi lasa in urma mea''...
la care am participat si eu cu sotul meu, evident, nu pentru premii ci pentru ideea de a ne afla cu totii la un loc si a ne exprima prin arta si creativitatea noastra.
Imi pare rau ca nu am gasit timpul necesar sa fac acest anunt mai devreme insa inca mai aveti timp de participare, data limita fiind 21 mai.
Va invit sa participati si voi cu operele voastre, sunt convinsa ca veti avea ce arata generatiei ce va urma...
Cititi AICI regulile concursului.
Mult succes tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu