sâmbătă, 22 ianuarie 2011

I love to read your blog


1. Spune de la cine ai primit acest premiu;
2. Înşiră 10 lucruri care îţi plac;
3. Oferă acest premiu altor 10 persoane.

Am primit premiul de la Alinutza careia ii multumesc ca s-a gandit si la mine si ca ii face placere sa-mi citeasca blogul.

Imi plac foarte  multe lucruri, am sa incerc sa insir primele 10 care imi vin acum in minte:

1. Sa ma bucur in fiecare zi  alaturi de sotul meu de marea noastra opera de arta, Selena
2. Sa transform lucrurile urate in lucruri frumoase.
3. Sa strang cele mai sarace materiale si sa fac arta din ele,  obiecte reciclate pe care oamenii de obicei le arunca considerand ca nu mai sunt utile.
4. Sa-i determin pe oameni sa zambeasca, sa fac micute surprize si necunoscutilor, imi place sa vad bucuria in ochii lor
5. Sa visez la o lume perfecta, plina de culori in care sa existe numai Pace, Lumina si Iubire
6. Sa dansez, in mod special imi plac dansurile orientale
7. Sa impachetez cadouri si sa le daruiesc, imi place sa fiu un fel de Mos Craciun (sau Craciunita mai degraba) pe tot parcursul anului
8. Sa raspandesc faramiturile de paine in fata casei si sa urmaresc vrabiutele cum ciugulesc din ele
9. Sa imi imaginez ca toti romanii se intorc acasa si ca impreuna vom face din Romania centrul spiritual al lumii.
10. Sa cred ca astazi sunt mai buna decat ieri si ca maine voi fi mai buna decat azi.

Ofer mai departe acest premiu blogurilor pe care le urmaresc cu o deosebita placere:

1. Arta decupajului - Irina 
2. Felicitări. Cadouri. Chestiuţe-Cazimi
3. Decoupage beauty - Mihaela
4. Mary's handmade decoupage, tatting si altele  - Mary
5. Cadouri-handmade .Elena
6. Jurnalul Cristinei - Cristina
7. Cordial desene - Cordial
8. Anna's style - Ana
9.  Handmade in covasna
10.Rocks in a Box -Roxanne

Daca va face placere sa primiti acest premiu din partea mea copiati imaginea cu briosa, scrieti cele 10 lucruri care va plac si daruiti mai departe premiul la 10 bloguri pe care le urmariti cu drag.
Va imbratisez si va sarut!

3 comentarii:

  1. Cu mare drag! ai o printesa foarte frumoasa! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos alinutza, ce tristete, din 10 nici macar una nu a avut placerea sa primeasca premiul meu :(

    RăspundețiȘtergere
  3. From time to time i love to visit my favourite Games Online website
    where i spend a few hours. The name of the website is http://allgamesonline.org

    RăspundețiȘtergere